I WISH THET EVERYBODY LOOKED LIKE THEIR PERSONALITIES

Hej, jag heter Josefine Olofsson och jag är väldigt less på allt struntprat
Jag är less på att allting, hela tiden, ska handla om utseende
Jag är less på att alla ska behöva jämföras med andra
Jag är less på att alla döms efter hur man ser ut
Jag är less på att bli dömd för att man inte dricker alkohol
Jag är less på folk som blir "för cool" för sina gamla vänner
Jag är less på att behöva känna sig dålig för att någon är bättre
Jag  är less på alla som struntar i sina vänner på grund av deras äktenskap
Jag är less på folk som slänger ut hat anonymt 
Jag är less på folk som ljuger
Jag är less på hur vi behandlar varandra helt enkelt

Men jag är också väldigt less på att vi alla, även jag, fungerar såhär, det måste vara något i luften som får oss såhär dumma i huvudet, som får oss att tänka såhär
Jag önskar att alla såg ut som sina personligheter
Och jag hoppas verkligen karma gör sitt jobb

Tack & Hejdå :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)