Låååångt inlägg / Stockholmsresan

I fredags åkte vi från Strömsund vid halv 1, vi hämtade upp spelare i både Sollefteå, Kramfors och Sundsvall. Vi stannade till och åt i Tönnebro (därav alla fina spegel-tjockis bilder) på vägen mellan Tönnebro och Stockholm kollade vi på skräckfilm, kan väl säga att det är största anledningen till varför jag är så hes som jag är. Vi kom iallafall fram till hotellet vid 11 tiden, efter att busschauffören kört fel x antal gånger vill säga.






På lördagen klev vi upp och åt frukost vid halv 9, sedan for vi in till centrala Stockholm, gick runt lite, såg Clara Henry (!) och shoppade i gallerian. Vid 2 for vi tillbaka till Tumba för att spela match (jag spelade inte) vi förlorade dock med 15-11. Efter att vi ätit middag på hotellet gick vi till någon galleria i närheten där det fanns massa spela automater osv osv. Resten av kvällen spenderade vi på hotellet och bara pratade och umgicks med varandra.



















Sista dagen klev vi upp halv 6, spelade första matchen mot Tumba och förlorade stort, och spelade sedan mot Umeå och vann med 17-7. På vägen hem var alla mest trötta, och mellan Sollefteå och Strömsund tror jag att de allra flesta sov.
Har iallafall haft en jätte jätte bra helg, har verkligen kommit närmare alla tjejerna, och det behövdes verkligen för vårat lag, lärde även känna några från Kramfors och Sollefteå, super! nu taggar vi inför Sundsvall nästa helg, och då får till och med jag spela! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)