Jossa erkänner del 2


  • Jag får ångest när mina vänner är sur på mej
  • Jag är Facebook beroende..
  • När jag var liten åt jag alltid kanterna på mackan först.
  • Jag har inte bliv underkänd på något i hela 7an :)
  • Jag hatar boxertrosor.
  • Jag kan börja gråta när jag lyssnar på låtar/kollar på bilder som jag har minnen med.
  • Jag har lätt för att börja gråta.
  • Jag har insett att jag tappat många av mina vänner. "If you don't hold you friends close you'll wake upp one day and realise that you've lost diamonds while you were too bussy collecting stones"
    Det är inget jag är stolt över,men så är det. Och jag skulle kunna göra vad som hälst för att få tillbaka dem.
  • Mest av allt i hela världen skulle jag vilja spola tillbaka tiden då vi var små,och sedan pausa allt.
  • Jag har ingen aning om vilka som är mina riktiga vänner längre.
  • Jag grät faktist när jag skrev vissa av punkterna ovan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)