oh,bara för att jag har massor att blogga om!


Fullständigt namn? Sigrid Josefine Olofsson
Smeknamn? Jossa,Jossakossa,Josefine,Loppan
Födelsedag? 7 oktober
Bor? i en död liten 'stad/ort' uppe i Norrland ^^
Hur lång är du? 167cm! yeeee 
Skostorlek? 35-36-37
Vad skrämde dig som barn? mörkret,insekter,mörka röster
Vad är du rädd för nu? insekter,pedofiler,skägg.hahah,den sista! 
Vilken årstid är bäst? Sommaren <3 längtar som ett as!
Vad var det senaste du ritade ner på ett papper? började på min nya teckning, av Svampbob ^^
Vad tycker du om mest med dig själv? Vad jag än svarar så kommer det låta egoistiskt.
Vad är du bra på? förlåta dom som inte förtjänar det.
Dricker du alkohol? nej,ser ingen anledning till att göra det heller,inte i min ålder.
Använder du droger? överlåter det till dom som är idiotiska nog att tro att det är coolt.
Vad använder du för smink? bara mascara

Önskar du att du bodde någon annanstans? Östersund,Umeå,Sollefteå, LONDON!

nån som har någe tips på vad jag kan blogga om? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)