Suger på det här ja!!

Oh shit!  Sa juh att bloggningen skulle bli bättre nu när det är sommarlov och jag har mer tid .. men så har det juh inte blivit!!  Jag suger värkligen på det här med att sköta en blogg ,haha vet juh inte vad jag ska skriva om eftersom jag inte gör något på dagarna :o
Men idag har jag iaf varit ute på byn för det mästa, var bla och åt glass med Tilde :) va juh ganska länge sen sist!  Vi stog vi chokladhyllan och jag höll på att peta på en skylt.. den där skylten satt tydligen fast  i en sak som gjorde att chokladen låg kvar, och helt plötsligt ramlar den där saken ner och all choklad ramlade ut över golvet!!  Gud va jag skämdes!!! 
Tilde säger att jag blivit kort,men det är juh hon som blivit lång!  Hon vågar bara inte inse det ^^
Bloggar mer ikväll,även om jag inte har något att blogga om, I promise ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)