Saying someone can't be sad becasue someone else may have it worse is like saying someone can't be happy beacuse someone else may have it better

Igår hade jag kvalitetstid med världens bästa vän. Spontana som vi är så bestämde vi oss för att bygga oss en kojja, vilket resulterade i att vi sov där ^^ Om jag kunde bygga sånna kojjor när jag var liten hade jag flyttat hemifrån för länge sen! hahahh
Vi gick och köpte choklad och frukt och kollade på Monster Inc, så himla fantastiskt bra.. Allting blev som att fara tillbaka typ 10 år, sååå mysigt!
Idag har vi mest bara slappat kollat Lejonkungen och Björn bröder, inte förns efter klockan 3 dog vi oss utanför huset. Då för att gå och handla för middagen, så vi gick hem till pappa och lagade inbakad fläskfilé med choklad mousee till efterrätt ^^ 
Nu sitter jag här i min ensamhet medan alla andra är ute på dansgalan eller super häcken av sej.. aja kan iaf vakna upp imorgon och vara nykter ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)