Hurvkan man sakna någon man aldrig haft?

Har varit värsta April vädret hela dagen!
Regnat, blåst och varit soligt i omgångar. De varnade tillomed för åska :(
Mesta dels av dagen har alltså varit grå o trist (som kanske även syns på bilden hahah)

Sista lektionen hade jag hjärtklappningar och värsta adrenalinkicken! Var såhimla spend och göad för Anna och Eves skull! (Och såklart alla andra som ska/varit på Justins konsert)
De for nämligen till Stockholm direkt efter skolan, för att se den sista konserten, imorgon.. sååå himla sjukt
Dessutom bara 2 veclor kvar till VI far till Stockholm,  och 15 dagar till konserten!!!! Man dör juh! Det som är jobbigt är att jag inte skulle bli brydd om jag svimma, för om jag var så uppspelt idag när det var Anna och eve som åkte..hur kommer jag då va när vi åker? :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)