Älskar Stockholm

Jahopp, inte alls pepp på att blogga nu så jag gör mej kort fattad.
Tisdagen spenderade vi i stort sett i bilen, stannade och åt i Jävle bro och kom rram till Bromma typ 11 :)
När vi vaknaee dagen efter var vi inte ett dugg trötta!! Vi gick up, gjorde oss iordning och for till Kista för att få tiden att gå snabbare. Efter 2 nån gång for vi iväg mot arenan, det var redan då tusentals där. Jag stod o köade med Alice och Moa och tro det eller ej, Lou och Niall kom fram! Det var serriöst det kännslosammaste stunden i mitt liv, även fast vi var så långt ifrån dom har jag aldrig grinat så mycket..
Konserten kommer jag inte gå in på hur eet var, för jag hatar att berätta om saker som hänt, för då tvingas man liksom att inse att det är över.. men det var uaf det bästa i mitt liv.

Idag har vi varit ute på stan med Elin, Wilma och Isabelle.. eet var jätte kul! Även fast vi knappt shoppade något ^^ kan iaf berätta att jag blivit nyförälskad hahah

Eftersom Pappa, Ante och Göran är på hocky i globen ikväll så fick jag och Olivia lägenheten för oss själva, vi har haft jätte kul!! Ätit massa gott, skrattat som aldrig förr ( lite fööör mycket kanske, olivia) och grinat åt 'One Directions första år' som gick på 2an..

Nu ska vi snart sova och imorgon ska vi på Grönalund :D

Ni får en bild från igår morse, så blir et en bildbomb när jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)