HATAR / ÄLSKAR

Saker jag hatar:

Folk som lämnar toalocken öppna

När någon fiser/rapar/snörvlar/nyser (även fast jag vet att jag också gör det)

När man fixat håret och kommer ut och ser att det regnar

Keso

När man målat naglarna jätte bra, och råkar förstöra det

Överraskningar

När Olivia är sur/arg/ledsen

När någon slutar höra av sej

När någon kallar mej sur (då blir jag sur)

Att fredag är så nära måndag

Namnet Claudia

Saker jag älskar:

Färgen rosa

Nyrakade ben i en nybäddad säng

Känslan när man vaknar på morgonen och inser att man kan sova 10 min till

Mammas nybakade bullar

Sommaren

När pappa skrattar

Killar mad fina bruna ögon

Choklad & frukt

låten "Leave the world behing" av Lune och SHM

När hela min familj är hemma

Olivia
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)