Bekännelser



Jag hatar när folk suckar, ok jag vet att du är less/arg men håll det för dig själv

Varje gång jag börjat gilla någon har det gått åt helvete, inklusive denna gång i guess

Jag börjar nästan alltid att gråta när jag är arg. Tex om jag är på dåligt humör, och inte får ut en låda eller inte hittar min mobil brukar jag i värsta fall sätta mig ner & gråta

Jag älskar mat&godis&glass. Och till skillnad från många andra får jag inte dåligt samvete av att äta

Jag äääälskar svensk musik. Så som Norlie&KKV, Håkan Hellström, Oskar Linnros, Maskinen, Medina mm

jag tycker verkligen inte om tacos, räkor, äppelmos & blodpudding

Att shoppa är det bästa jag vet, därför är det en besvikelse att affärerna i Östersund är så små

Jag både hatar & älskar att kolla på skräckfilm, hatar att jag blir så rädd, men på något sätt älskar jag känslan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)