Bekännelser


Jag stavar alltid fel på  väll/ väl / vel / vell       ens/ äns      absolut/ apsolut      inann/ inann  
Och jag har fortfarande ingen aning om vilket av dom som är rätt, men berätta inte det för min svenska lärare

Jag har ett "ticks" eller tvångstanke att jag måste nudda bildörren med foten innan jag stänger den utifrån

Jag tycker faktist om mitt namn, det är snyggt när man skriver det ;) men hade hellre hetat typ Maritna

Jag har aldrig varit riktigt kär

Jag älskar svensk film och musik, fast jag älskar ju engelsk film och musik mer!

Jag har flyttat 3/4 gånger beroende på hur man räknar

Jag skulle göra vad som helst för att inte ha skilda föräldrar, asså jag hade inte velat att dom blev ihop nu men asså att dom aldrig hade gjort slut

Jag älskar att ha så många syskon som jag har! det finns alltid någon man kan att prata, bråka, leka, irritera, spela, vara med

Jag är bara bitchig om du är bitchig mot mig hahah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)