There/'s an endless road to rediscover

10 saker du vill göra innan du dör:  bli riktigt jävla kär i någon som är lika kär i mig, bli framgångsrik, lära mig surfa, skaffa en walk in closet, besöka tomorrowland, besöka alla länder (okej nästan), träffa min idoler, hoppa fallskärm, bli fadder/adoptera, vara helt nöjd med mig själv

9 kändisar du tycker är snygga:  Andreas Wijk, Kenza Zouiten, Anton Ewald, Anna Sophia Robb,Danny Saucedo, Channing Tatum, Oscar Enestad, Miriam Bryant, Alex Pettyfer
saker du aldrig skulle kunna göra:  Vara otrogen, Slå mina föräldrar, frivilligt äta surströmming, sälja mig själv, äta något som lever, ta droger, köpa en katt, skicka/lägga upp naken bilder på mig själv
7 saker om dig själv:  Jag är typ alltid glad, har en bästis som heter Olivia, älskar musik, Jag fyller år den 7e oktober, jag åker utomlands för första gången om 5 dagar, jag älskar godis&godis&choklad, jag har färgat/slingat mitt hår över 10 gånger

6 saker du ofta grubblar på:  framtiden, killar, kläder, pengar, meningen med livet, varför livet är så orättvist osv
5 sätt att vinna ditt hjärta på:   Få mig att skratta, Ta första steget, ge mig choklad, skicka godnatt/godmorgon sms, få mig att känna mig speciell

4 saker du köpt den senaste månaden:   Telatte, Godis, Skor, Kläder
3 sätt att få dig le/skratta:   kittla mig, ha ett roligt skratt, ge mig en komplimang

2 gamla favoritlåtar:  Tröjan du hatar-Norlie&KKV & Titanium-David Guetta&Sia

1 sak du vill ha:   honom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)