Men vi är ju alla skapade av samma lögner

Första riktiga skoldagen, känns rätt jobbigt att börja helt igen,men men ett år kvar, sen slipper jag iallafall den här skolan! Beställde kläder igår, att handla nya saker måste vara något av det bästa som finns!! Fick dock lite dåligt samvete eftersom jag gjort av med pengar.. Men idag när jag kom hem från skolan berättade mamma att jag fått semestertillägget från sommarjobbet, så det dåliga samvetet försvann ganska fort ;)

 Hon berättade dock även att jag ska in till tandläkaren i stan om två veckor, för att eventuellt få tandställning alltså, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, vill ju ha fixade tänder samtidigt som jag absolut inte vill ha tandställning.. Men gör jag det inte nu kommer jag bara ångra det i framtiden, det vet jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)