Brb dör



Mina älsklingar ska komma till Sverige igen, de är de bästa jag vet och har hjälpt mig genom så mycket. Man har liksom utvecklats med dom, allt dom sjunger om gör en knäsvag och texterna är så ordagrant perfekta. WHERE WE ARE TOUR, som jag längtat. Den 8e Maj 2013 var den bästa kvällen i mitt liv och hade gärna återupplevt den...

Men när man väl har både chansen och pengar till det så ska de jävlarna lägga konserten på samma dag som min avslutning, Hade det varit 8ans skolavslutning hade jag inte brytt mig ett piss, då hade jag lätt åkt på konserten.. Men nu slutar jag 9an och det är så sjukt mycket större, och det händer bara en gång i hela ens liv. Och att få ha den dagen, en allra sista dag med sina vänner, lärare och klasskamrater betyder så mycket. DEt är liksom sista dagen innan alla ger sig ut i deras vuxnare liv.

Vet inte vart jag ska ta vägen, allting blir bara så jävla fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)