Tråkigt inlägg

Jag har insett att min senaste kyss - Var riktigt pinsam
Jag lyssnar på - Atm, på Avicii - Addicted to you

Jag tycker om - Familjen och vänner, och så mycket mer
Mina närmaste vänner - Olivia, Anna, Max, Elin, Hannah
Jag avskyr när folk frågar - "Är du sur?"

Kärleken är - Så sjukt komplicerad och borde vara förbjuden
Du gillar att - Spela handboll, dansa och sjunga
Jag kommer alltid att - vara en directioner

Jag är hemligt förälskad i - Nya IdolErik & Maria Montazamis son
Sist jag grät var - I förrgår
Min mobiltelefon är - inte precis vad jag vill ha, men funkar och får duga
När jag vaknar på morgonen - Känns det som att jag går på droger
Innan jag går och lägger mig - Kollar jag på One Tree Hill 
Just nu tänker jag på - Att jag vill duscha 
Bebisar är - små och knubbiga ^^
Idag har jag - kollat lejonkungen på spanska haha
I kväll ska jag - Kolla One Tree Hill
I morgon kommer jag - Åka till Ramsele med pappa och storebror
Jag vill verkligen - Att One Direction konserten ska bli framflyttad en vecka
Det första du gjorde I morse? - Somnade om
Vad åt du sist? - Geléhallon
Vad irriterar du dig på? - Vissa (typ alla) killar i min ålder

Tror du på distansförållanden? - Ja, Det är bara ännu av satans påhitt
Vem tänker du på just nu? - Therese
Tror du att personen tänker på dig med? - Ja
Vart reste du sist? - Östersund aka Stor jävla city

Vad gjorde du igår kväll? - Hade klassmöte
Liknar du din mamma eller pappa? - Mer lik pappa tror jag, eller jag vet inte.. på sättet iallfall
Ler du ofta? - Absolut
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? - Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - Har faktist aldrig fått se en fallande stjärna
I vems säng sov du i igår natt? - Jossas aka min
Färgen på din tröja är? - Vit
Gillar du skolan? - Både och måste jag säga
Värsta ämne? - Teknik och fysik
Favoritämne? - So och musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)