Turkiet del 1

Dag 1
Vi kom fram vid 9 tiden så vi orkade nästan bara äta innan vi gick och la oss
 Mamma & Daniel  |  Maria, Jag, Linnea, Mamma, Daniel

 Mat  |  Daniel

 Dag 2
Mammas kompis och hennes mamma kom tidigt på morgonen. Vi åkte till havet direkt efter frukosten och var där hela dagen.
  Havet  | Standen

 Älskade älskade iste  |  Maria

 Eva & Mamma  |  Anette & Eva

 Linnea & Jag  |  Brödet man alltid fick med olika såser innan maten


Mat  |  Mat

 Milkshake  |  Nettan

 Linnea & Mamma  |  Strawberry Daiquiri


 The typical Macarena  |  ödlor i trapphuset


 Dag 3
Åkte vi till Side Center 
 Random  |  Random

 Hotellet bredvid vårat haha  |  söta

 Ännu fler gull bilder

 Jag & Daniel  |  Palmer

 Ruiner  |  Daniel & Linnea

 Gammal teater / Ruin  |  Turkiska Ullared fullt av tafsande turkar


Maria, Daniel, Linnea & Jag  |  Maria & Linnea







Daniel, Maria, Linnea & Jag  |  Side

 
Side Center  |  Turkist konfekt


Maria  |  Daniel & Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)