Dag 12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig



Jag har en lillebror som har Angelmans syndrom (googla.)

Jag gjorde en "skönhetsoperation" för 3 år sedan, tog bort ett födelsemärke

Jag visste vilka The Fooo var innan de var förband för Justin Bieber (wow)

Jag hatar grädde

Jag äcklas av tanken att äta fisk

Jag hatar zombie filmer

Jag tror väll inte på Gud direkt, men jag är kristen

Folk som suckar högt är bland det värsta jag vet

Jag älskar gammal musik

Jag verkligen älskar av Wallander

Att tänka på framtiden skrämmer skiten ur mig

Jag fyller år på måndag (7e oktober)

Jag har jätte lätt för att börja gråta när jag lyssnar på One Directions låtar

Jag har jätte lätt för matematik

Jag skulle kunna tänka mig att bli polis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)