Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen


Tror ni allihopa vet vad jag ska skriva om bara genom att läsa rubriken, eftersom jag redan skrivit om det så många gånger. Något jag skulle vilja uppleva igen är helt klart One Direction konserten. Att få se pojkbandet som man gillar så enormt mycket, att man faktiskt får stå där, bara några meter ifrån en, och höra hur de sjunger alla låtar som man kunde utantill redan dagen efter de släppts. Att få höra låtarna som betyder så mycket för en, att få se killarna som gett en många gråtfulla, sömnlösa nätter. Att få se killarna som man så djupt blivit förälskade i, som man följt genom flera år, och älskat enormt mycket. Att få se sina idoler uppträda och känna att man är en del av dom, den känslan går inte att förklara, så fantastiskt, magiskt och vackert.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)