Dag 12 – Det här är jag bra på


Skratta, och gråta. Älskar att få höra att man är en glädje spridare, eller skrattar och är glad hela tiden. Det är så jag vill bli ihåg kommen, som en glädjespridare!
Men jag är även väldigt duktig på att gråta. Så fort det inte går som jag vill, så fort jag blir arg eller sur, då grinar jag, det är liksom mitt sätt att visa hur dåligt jag mår. Jag är inte den som tycker om att skrika eller slå på saker etc. När jag mår dåligt och saker och ting inte går som jag vill att de ska.. Så går jag (i bästa fall) därifrån och sätter mig och grinar istället. 
Det här med att skratta och gråta är något som kommer och går när jag har mens. Ena sekunden skrattar jag så jag får ont i magen, andra sekunden sitter jag på golvet och grinar för att jag råkade tappa en bok, tog på tröjan bakofram osv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)