Vilken jävla dag



DAgen började med en fullsatt buss påväg in till Östersund kl 8 på morgonen, väl hos tandläkaren blev tandställnngen snabbt fixad och jag satte mig på bussen påväg hem. I Lit blir jag tvungen att kliva av och ta en annan buss tillbaka till Östersund, tandställningen hade nämligen lossnat haha.

Efter mycket väntan fick jag den fixad, bara det att det inte blev klart förns fem minuter efter att min buss gått haha, så jag fick sitta och vänta yttligare någon timme. Fick iallafall åka samma buss som storebror som vart i stockholm flera månader!
Fick även en super fin tröja av honom, vilket ni kanske ser på bilden. Träningskläderna har också kommit, så nu är det bara lite småsaker kvar innan packningen inför helgen är fixad! spännande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)