fenomenalt





Storebrors kamera var här på besök, mycket bättre än min egen var den iallafall! Anledningen till att ni aldrig får kamerabilder är för att jag tycker det är jobbigt, att ta kort och behöva föra över dom alltså, la med andra ord. Plus att min skärm är trasig så jag måste ta x antal bilder och det kanske är två av dom som blir bra.

Har idag gjort nationellt prov i kemi, gick väll sisådär, svårt att vet om det man skrev var skit eller fenomenalt eftersom jag chansade på det mesta. Har även varit och testat kläderna inför modevisningen på torsdag, spännande men nervöst, länge sedan jag gjorde något liknande nu.

Håller för övrigt på att fota alla mina jeans för ett litet speciellt inlägg, dock fotoar jag med mobilen haha. Går mycket snabbare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)