Planerna

Oj visste inte att klockan var så här mycket ^^ har hållit på att packa hela kvällen.. för imorgon bitt kl 9 bär det av till Sveg!  Stannar där en vecka och när jag kommer hem är det bara 3 dagar till dunder marknaden här i Ström . Den håller på från den 5e till den 8e. I mitten av juli kommer Hannah hit, och efter några dagar här far vi hem till henne i Sollefteå, där ska vi gå på laxfestivalen som pågår under sista vecka i juli. Drygt en vecka efter att jag kommit hem följer jag med pappa till Stockholm och bor hos farbror, efter 3 dagar där åker vi ner till småland på slektträff, innan vi åter igen far till Stockholm, men den här gången för att shoppa och gå på Grönalund med stora syster. Sen börjar väll skolan i slutet av augusti... De dagar då jag inte har något planerat ska jag hinna vara med bla Mimmi,Frida,Vilma,Nathalie,Tilde,Linnea,Olivia o massa fler ^^ <3
Ja, det här var mina planer för denna sommar. Ganska fullt upp som ni ser!! ;) tänkte sitta uppe ganska länge ikväll så jag kan sova på bussen imorron, så slipper jag illamåeendet .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)