Sveg-en kopia av ström..typ

kan juh börja med att säga att jag inte har WiFi så varje gåbg jag bloggar kostar det pengar...igår var vi ute på byn och gick i lite affärer, sen gick vi till mormors grav <3. idag ska vi på badhuset :) eftersom blogger appen har nå fel och vägrar lägga upp bilder,så tänkte jag att ni kan juh kolla in min Tumblr om ni vill ha bilder :) kan juh börja med att säga att jag inte har WiFi så varje gåbg jag bloggar kostar det pengar...igår var vi ute på byn och gick i lite affärer, sen gick vi till mormors grav <3. idag ska vi på badhuset :) eftersom blogger appen har nå fel och vägrar lägga upp bilder,så tänkte jag att ni kan juh kolla in min Tumblr om ni vill ha bilder :) http://www.tumblr.com/blog/jossaloppan

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera :)